1. Als ik een bestelling heb geplaatst, wanneer kan ik het pakketje dan verwachten?


In onderstaande tabel kun je zien wanneer jouw bestelling wordt bezorgd. Deze levertijden zijn van toepassing wanneer je betaalt met iDEAL.


Bestelling geplaatst Bezorgdag Nederland *
Maandag voor 15:00 uur Dinsdag
Maandag na 15:00 Woensdag
Dinsdag voor 15:00 uur Woensdag
Dinsdag na 15:00 uur Donderdag
Woensdag voor 15:00 uur Donderdag
Woensdag na 15:00 uur Vrijdag
Donderdag voor 15:00 uur Vrijdag
Donderdag na 15:00 uur Zaterdag
Vrijdag voor 15:00 uur Zaterdag
Vrijdag na 15:00 uur Dinsdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag
Bestelling geplaatst Bezorgdag België *
Maandag voor 15:00 uur Dinsdag
Maandag na 15:00 uur Woensdag
Dinsdag voor 15:00 uur Woensdag
Dinsdag na 15:00 uur Donderdag
Woensdag voor 15:00 uur Donderdag
Woensdag na 15:00 uur Vrijdag
Donderdag voor 15:00 uur Vrijdag
Donderdag na 15:00 uur Maandag
Vrijdag voor 15:00 uur Maandag
Vrijdag na 15:00 uur Dinsdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag
* Indicatie van de bezorgdag. Heel af en toe treden er vertragingen op waardoor de bezorging een dag later kan plaatsvinden.

In Nederland worden de pakketjes bezorgd door PostNL.In Belgie worden de pakketjes bezorgd door PostNL.

2. Er wordt gevraagd om een productreview. Wat doen jullie met deze review?


  • Ongeveer anderhalve week nadat je bestelling is afgeleverd, versturen wij per e-mail een beoordelingsformulier. Als je dit formulier invult zullen we je automatisch een kortingscode versturen. Zowel de positieve als negatieve productbeoordelingen/reviews worden op onze site geplaatst. Wij zijn van mening dat dit voor een juist aankoopadvies zorgt en ons assortiment optimaal houdt. Doordat wij zoveel reviews vergaren is het voor nieuwe klanten maar ook bestaande klanten mogelijk om een goede indruk te krijgen van de producten die wij aanbieden op onze websites.

3. Hoe gaat het retourneren in zijn werk?


Ben je niet tevreden over het ontvangen product? Dan kun je bij EZlove B.V. binnen 14 dagen na ontvangst het artikel retourneren. Om je retourzending snel te laten verlopen kun je het beste even contact zoeken met onze klantenservice.
 
Door je retourzending van tevoren aan te melden kan jouw retourzending snel in behandeling worden genomen.
 
Alle artikelen kun je bij EZlove B.V. retourneren. Let bij het retourneren van je bestelling dat je retourzending aan de volgende eisen voldoet:
  • Product is onbeschadigd
Let op! De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:
 
  • Condooms (geopend)
  • Artikelen waarvan de sealingzegel is verbroken
  • Alle sextoys waaronder vibrators en dildo’s indien de verpakking is geopend
  • Glijmiddelen en crèmes indien de verpakking is geopend
  • Erectiepillen die reeds gebruikt zijn
Bovengenoemde artikelen kunnen enkel geretourneerd worden wanneer het artikel defect blijkt te zijn. Defecten dienen binnen 60 dagen na ontvangst bij EZlove B.V. te worden gemeld. Dit kun je doen door contact op te nemen met de klantenservice.

Je kunt je retour aanmelden voor een mail te sturen naar info@ezlove.nl Je zult dan de retourinstructies via e-mail ontvangen.

4. Hoe ziet mijn pakket eruit? Wordt het discreet verstuurd?


Ezpleasure.nl verzendt snel en zéér discreet. Al onze bestellingen worden verpakt in blanco verpakking waar geen naam of logo van ezpleasure.nl op staat. Of je nou een vibrator, lingerie of condooms in onze online shop koopt, op het pakketje staat geen informatie waaraan af te leiden is wat de inhoud van het pakketje is. Hieronder vind je een voorbeeld hoe de pakketjes van FameToys.nl eruit zien.
 
Levering alleen op jouw adres (niet bij de buren)
Het door jou bestelde product wordt verstuurd naar het door jou opgegeven adres. Mocht je op het moment van bezorgen niet thuis zijn, dan wordt je bestelling niet bij de buren afgeleverd. De pakketdienst laat een bericht achter en zal de volgende werkdag het pakketje opnieuw aanbieden. Indien ook de tweede keer het pakketje niet afgeleverd kan worden, ontvang je een briefje waarmee je het pakketje kunt afhalen op het dichtstbijzijnde PostNL-kantoor.

Hoe ziet een pakketje van Ezpleasure.nl eruit?
Hieronder vind je voorbeelden van hoe onze pakketjes er aan de buitenkant uitzien. Verder vind je hier een voorbeeld van alle informatie die wij op de adressticker zetten. De naam FameToys.nl is niet zichtbaar op het pakketje.
 
 








De bovenstaande sticker is een voorbeeld van hoe de adressticker op jouw pakketje eruit ziet. Als afzender op de sticker staat "Postorder" en als inhoud "internetbestelling". Verder staat er een instructie voor de postbode op dat hij alleen op jouw adres mag afleveren en dus niet bij de buren.

5. Hoelang duurt de afhandeling van mijn retour?


Als u uw retour heeft aangemeldt en heeft verstuurd wordt het retour gemiddel binnen 3 werkdagen na ontvangst verwerkt. Het retour wordt gecontroleerd / goedgekeurd. Indien uw retour is goedgekeurd ontvangt u het bedrag na ongeveer 3 werkdagen.

We proberen uw retour zo snel mogelijk te behandelen.

6. Hoelang duurt het voordat mijn vraag wordt beantwoord?


  • Onze klantenservice is op werkdagen geopend van 9.00 tot 17:00. Wij streven er naar om op dezelfde dag nog een antwoord of reactie te geven op je bericht, maar in ieder geval binnen één werkdag. U kunt een mail sturen naar info@ezlove.nl of het contactforumlier invulllen op de website.

8. Ik heb een kortingscode. Hoe kan ik deze verzilveren?


Voeg eerst de producten toe aan je winkelmand. Klik op het winkelmandje om de inhoud te bekijken. 

Voeg bij het veld kortingscode de kortingscode in en klik op het + incoontje naast het veld. De korting wordt nu verrekend.


10. Ik wil mijn bestelling graag ophalen bij een afhaalpunt kan dit?


Momenteel ondersteunen wij dit nog niet. We zijn echter druk mogelijk om deze functionaliteit aan te bieden. Uw zending wordt op dit moment thuis bezorgd, mocht u niet aanwezig zijn dan wordt uw zending naar een PostNL afhaalpunt gebracht waar u deze kunt afhalen. U krijgt altijd bericht via e-mail of via een briefje aan de deur.

13. Kan ik mijn bestelling nog annuleren?


Nee dit kan niet meer nadat de bestelling is geplaatst.. Mocht u uw bestelling willen annuleren stuur ons dan meteen een e-mail. Mocht de bestelling al zijn verzonden dan kunt u deze weigeren aan de deur. De zending komt dan bij ons retour. Er worden hiervoor geen extra kosten berekend.

14. Welke bezorgmogelijkheden zijn er?


Voor zowel België als Nederland verzenden wij met PostNL. Voor 15:00 besteld is morgen in huis *.

* Voor België kan het voorkomen dat er een extra dag levertijd bijkomt.